Zoekt u Christelijke gedichten voor kerkblad, liturgie, bijbelstudie, vieringen of een gedicht bij een Bijbelgedeelte? De gedichten die u hier aantreft mag u ongewijzigd met vermelding van naam en bron vrij gebruiken. Zoekt u een digitale verjaardagskaart, beterschapskaart, condoleancekaart of doopkaart met een gedicht? Ook die kunt u hier vinden. Voor vragen of het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Inmiddels is er ook een volledig programma voor Kerst en Pasen. Mijn boeken zijn via mijn mailadres verkrijgbaar en te leen in de bibliotheek. Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 12 juli 2019

Beleef de dag



Vandaag laat ik de mug
op ware grootte
en neem ik afscheid
van de olifant,

vandaag zit ik niet
bij de pakken neer
maar klim er op
en zie de overkant,

vandaag vertoef ik
tussen wolken,
mij trekt vooral
die lichte rand

want

opnieuw krijg ik een dag
van de Opgestane,
Hij wekt mij op 
en ik beleef Zijn band.

Coby Poelman-Duisterwinkel


Gepubliceerd in de bundel "Beleef de dag"



2 opmerkingen: