Zoekt u Christelijke gedichten voor kerkblad, liturgie, bijbelstudie, vieringen of een gedicht bij een Bijbelgedeelte? De gedichten die u hier aantreft mag u ongewijzigd met vermelding van naam en bron vrij gebruiken. Zoekt u een digitale verjaardagskaart, beterschapskaart, condoleancekaart of doopkaart met een gedicht? Ook die kunt u hier vinden. Voor vragen of het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Inmiddels is er ook een volledig programma voor Kerst en Pasen. Mijn boeken zijn via mijn mailadres verkrijgbaar en te leen in de bibliotheek. Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 24 februari 2012

Jouw naam

In de stilte
van mijn slaapvertrek
met Wie ons schiep
in diep gesprek
noem ik jouw naam
Hij kent je en
weet als geen ander
wat je hebt
Niets hoef ik
uit te leggen
alleen je naam
en alles is gezegd.

Ik denk aan jou
en je veelzeggende
gedichten en vraag
of Hij je ziek-zijn
wil verlichten
Ook denk ik aan
genezing die ons wacht
waar jij al iets over
vertelde en die zich soms
zo helder aandient
in de nacht

Ik noem je naam
en vraag Hem kracht.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten