Zoekt u Christelijke gedichten voor kerkblad, liturgie, bijbelstudie, vieringen of een gedicht bij een Bijbelgedeelte? De gedichten die u hier aantreft mag u ongewijzigd met vermelding van naam en bron vrij gebruiken. Zoekt u een digitale verjaardagskaart, beterschapskaart, condoleancekaart of doopkaart met een gedicht? Ook die kunt u hier vinden. Voor vragen of het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Inmiddels is er ook een volledig programma voor Kerst en Pasen. Mijn boeken zijn via mijn mailadres verkrijgbaar en te leen in de bibliotheek. Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 31 juli 2017

Bidden, zoeken en kloppen




Ik las vers zeven van Mattheus zeven
en overdacht wat dit me had gebracht.
Uw woorden spoorden door mijn leven.
Waar ik Uw hulp vroeg hebt U die gegeven,
als ik U zocht vond ik U onverwacht,
U opende Uw deur zodra ik klopte,
al was het midden in de nacht.

Dank voor Uw aansporingen in Mattheus zeven,
die mij verwijzen naar Uw sporen in mijn leven.

Coby Poelman – Duisterwinkel

2 opmerkingen:

  1. Hoe mooi dat er dan opengedaan word Coby...

    Hartelijke groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je mooie reactie Hilly, soms kun je in je jeugd iets lezen en je vraagtekens er bij hebben maar als je later terugkijkt op je leven zie je dat de vraagtekens wegvallen.

    Zomergroet van Coby

    BeantwoordenVerwijderen