Zoekt u Christelijke gedichten voor kerkblad, liturgie, bijbelstudie, vieringen of een gedicht bij een Bijbelgedeelte? De gedichten die u hier aantreft mag u ongewijzigd met vermelding van naam en bron vrij gebruiken. Zoekt u een digitale verjaardagskaart, beterschapskaart, condoleancekaart of doopkaart met een gedicht? Ook die kunt u hier vinden. Voor vragen of het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Inmiddels is er ook een volledig programma voor Kerst en Pasen. Mijn boeken zijn via mijn mailadres verkrijgbaar en te leen in de bibliotheek. Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 21 oktober 2016

Ik zag het ook

Kom dichter bij Mij,
laat Mij je tranen drogen.
Waar jij vernederd wordt
daar zal Ik jou verhogen.

Coby Poelman - Duisterwinkel

2 opmerkingen:

  1. Dat mensen er iets aan mogen hebben Hilly, dank voor je reactie. Het plaatje vond ik in het poëzie-album van mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen