Zoekt u Christelijke gedichten voor kerkblad, liturgie, bijbelstudie, vieringen of een gedicht bij een Bijbelgedeelte? De gedichten die u hier aantreft mag u ongewijzigd met vermelding van naam en bron vrij gebruiken. Zoekt u een digitale verjaardagskaart, beterschapskaart, condoleancekaart of doopkaart met een gedicht? Ook die kunt u hier vinden. Voor vragen of het verzorgen van een lezing met voordrachten of een workshop kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Inmiddels is er ook een volledig programma voor Kerst en Pasen. Mijn boeken zijn via mijn mailadres verkrijgbaar en te leen in de bibliotheek. Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zaterdag 25 mei 2019

Mijn Bijbels ABC

De post bracht vanmorgen een pakje, op 4 juni zou mijn boek verschijnen.
Stil hoop je dat het eerder wordt en toch had ik niet verwacht dat het boek vandaag al bezorgd zou worden.
Met kloppend hart uitpakken dus.
Wauw, dit ziet er prachtig uit, o wat mooi, wat schitterende kleuren, niet in een foto te vangen. Uitgestald op de bank toch een foto gemaakt maar in het echt is hij zoveel mooier.
Ik ben er super blij mee dat mijn boek binnenkort bij de boekhandel ligt.
Graag geef ik jullie alvast even een voorproefje door de foto.
Hopelijk zie je het spoedig in de winkel.

Met hartelijke groet van Coby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten